عضویت در کانون هواداران پرسپولیس در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران

پرسپولیس کارت های جدید از نوع کارت های ترکیبی تمام نیاز های فعلی و آتی هواداران و باشگاه را تامین می کند.پرسپولیس کارت به عنوان یک کارت هوشمند ویژه امکان شناسایی و مدیریت تعاملات هواداران را فراهم می‌سازد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارت هواداری پرسپولیس سه ساله است و هواداران در هر سال تنها باید حق عضویت خود را بپردازند.
نام و کد هوادارن بر روی ان کارت ها که از سوی باشگاه پرسپولیس صادر می شود درج خواهد شد. 
همچنین دارندگان این کارت ها می توانند از تسهیلات در نظرگرفته شده برای هواداران همچون تخفیف در تهیه بلیت برای تماشای بازی پرسپولیس، چاپ تصویر دارنده کارت بر روی کارت های سه ستاره و از VIP  استفاده کنند .
تمام هوادارانی که در سال های 89 و 90 برای ثبت نام و دریافت کارت هواداری باشگاه اقدام کرده اند با تکمیل فرم عضویت جدید و ارسال کارت دریافتی خود به صندوق پستی 193953434 دیگر نیازی به واریز مجدد وجه نخواهند داشت و باشگاه کارت های جدید تک ستاره را صادر و در اختیارشان قرار خواهد داد .
علاقه مندان در صورت تمایل به دریافت کارت های دیگر (دو ستاره و سه ستاره ) باید مابه التفاوت قیمت این کارت ها با کارت های سه ستاره را پرداخت و مدارک پرداختی آن(فیش واریزی یا کد رهگیری پرداخت اینترنتی یا انتقال وجه از طریق کارت به کارت) را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند.
همچنین، با توجه به اینکه کارت هواداری می بایست سالانه شارژ شود کارت های صادر شده قبل از سال 89 فاقد اعتبار و دارندگان این کارتها باید مجددا اقدام کنند .
لازم به ذکر است ،تخفیف خرید بازی های خانگی پرسپولیس با کارت سه ستاره 100درصد،کارت دو ستاره 75درصد و کارت یک ستاره 50درصد است .
پرسپولیس کارت، نشان اصلی شناسایی هواداران رسمی و ابزار تعاملی با باشگاه است .
هواداران با در اختیار داشتن پرسپولیس کارت از تمامی مراکز طرف قرارداد باشگاه اقدام به خرید کرده و متناسب با کارت های خود از تخفیف های ویژه از 5 تا 50 درصد استفاده کنند .
با توجه به مذاکرات در حال انجام با باشگاه های بزرگ و معتبر اروپایی امکان استفاده متقابل از کارت های هواداران آن باشگاه ها برای پرسپولیس کارت میسر خواهد شد .
دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپاست .