باید از ورود باشگاه‌های ورزشی به تولید بازی‌های رایانه‌ای استقبال کرد

سردبیر روزنامه ورزشی پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازی های رایانه ای در کانون توجه نسل جوان و نوجوان قرار دارد، گفت: باید از ورود باشگاه های ورزشی کشور به عرصه تولید بازی های رایانه ای استقبال کرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،"محمد نویدی کاشانی" در بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای افزود: آنجا که قشر کودک و نوجوان توجه و علاقه خاصی به بازی های رایانه ای دارند، مسوولان این باشگاه تلاش کرده اند تا به نوعی ورزش و سرگرمی رایانه ای را به هم پیوند بزنند.
وی با بیان اینکه شرکت های بزرگ تولید بازی های رایانه ای، بازی های ورزشی متعددی را تولید و به بازار عرضه کرده اند، اظهار داشت: باید زمینه را برای فعالیت شرکت های داخلی و رقابت آنان با محصولات مشابه خارجی فراهم کرد.
نویدی کاشانی در ادامه یادآور شد: باشگاه پرسپولیس یک موسسه فرهنگی و ورزشی است و مباحث فرهنگی بخصوص در دوره جدید از اهمیت خاصی برخورداراست.
وی بازی رایانه ای را بستری برای تربیت هواداران این باشگاه ورزشی توصیف کرد که علاوه بر آموزش مهارت های ورزشی می تواند موجب فرهنگسازی در حوزه ورزش بویژه برای تربیت هواداران حرفه ای شود.
سردبیر روزنامه ورزشی پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه از ورود باشگاه های ورزشی کشور به حوزه بازی سازی استقبال می کند و امیدوار است که از این طریق زمینه لازم برای توسعه تولید بازی در کشور فراهم شود.
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.