برگزاری کارگاه آموزشی  بازی‌های کوچک در دومین روز از نمایشگاه تهران

کارگاه آموزشی ایندی و کژوال (بازی‌های کوچک) در دومین روز _ چهار شنبه _ از برپایی نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.
گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، واحد آموزش و پژوهش این بنیاد در راستای ارتقاء سطح علمی بازی سازان و فعالان عرصه گیم کشور، در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای که از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی خواهد کرد. 
 در دومین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران 8 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد .
بر اساس این گزارش ، از ساعت 10 تا 11 کارگاه آموزشی پروسه تست بازی با حضور  شهاب کشاورز از کارشناس بازی سازی و روش های برنامه نویسی انیمیشن در بازی های رایانه ای از ساعت 11 تا 12 توسط امیرحسین فصیحی از کارشناس بازی سازی  برگزار خواهد شد .
همچنین کارگاه آموزشی تولید بازی های رایانه ای با حضور اساتید مجرب خارجی از ساعت 12 تا 13، کارگاه آموزشی "ایندی و کژوال؛ تفاوت ها" از ساعت 14 تا 15 با حضور آیدین ذوالقدر کارشناس بازی سازی و نیز کارگاه آموزشی "تحلیل طراحی بازی پرندگان خشمگین" با حضور طه رسولی کارشناس بازی سازی از ساعت 15 تا 16 برگزار می شود .
کارگاه های آموزشی "اصول طراحی کاراکتر برای بازی های رایانه ای" از ساعت 16 تا 17 و کارگاه "اصول طراحی فضا برای بازی های رایانه ای" از ساعت 17 تا 18 توسط سهیل دانش از کارشناسان عرصه بازی سازی برگزار می شود .
در بخش پایانی روز دوم برپایی نمایشگاه کارگاه بررسی روند طراحی هنری سری بازی uncharted  از ساعت 18 برگزار خواهد شد. 
همچنین عنوان کارگاه های آموزشی در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران و نام اساتید حاضر در این کارگاه ها در آدرس WWW.IRCG.IR//SN/PAGES/ID/41/LANG/F برای علاقه مندان قابل رویت است. 
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران6 تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.