ثبت‌نام جهت درخواست رونمایی از بازی آغاز شد

معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای حمایت معنوی، رسانه‌ای و تبلیغاتی از بازی‌های ایرانی، هر ماه یک مراسم رونمایی خواهد داشت.

شرکت‌های محترم بازی‌سازی که بازی تولیدی‌شان به تازگی منتشر شده یا در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود، می‌توانند جهت ارسال درخواست برگزاری مراسم رونمایی اقدام نمایند.


چگونگی انتخاب بازی‌ها

هر ماه پس از بررسی درخواست‌ها، بازی‌ها در بخش نظرسنجی سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌گیرد. در نهایت توسط آرای مردمی یک بازی به عنوان بازی منتخب شناخته خواهد شد و سپس، مراسم رونمایی و حمایت تبلیغاتی شامل حال آن بازی خواهد شد.

شرکت‌های بازی‌ساز می‌توانند با ساخت بازی‌های پرطرفدار و اطلاع‌رسانی، از مخاطبان و علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی خود بخواهند که به بازی‌شان رای دهند.


روال اجرایی

در صورتی که قصد ارسال درخواست را دارید، به دقت موارد زیر را خوانده و اجرا نمایید:

  1. اطلاعات شرکت خود را در سامانه iranrate.ir ثبت یا به‌روز کنید.
  2. اطلاعات بازی مد نظر خود را در سامانه iranrate.ir ثبت کنید. (تریلر بازی، اسکرین شات‌هایی از بازی، پوستر بازی، تصویر یا پوستر هنری در سایز 1175 در 320 پیکسل، زمان انتشار، پلتفرم‌ها و توضیحاتی از روند بازی بایستی به دقت در سامانه درج شوند.)
  3. فرم درخواست برگزاری مراسم رونمایی از بازی را با دقت پر کنید. لازم است نامه‌ی اسکن شده درخواست رسمی شرکت را بهمراه مهر و امضا و در سربرگ همراه با فرم ارسال نمایید.
  4. پس از رسیدن درخواست‌ها به حد نصاب، نظرسنجی آغاز به‌کار می‌کند.
  5. نظرسنجی‌ها ابتدای هرماه آغاز به‌کار می‌کنند و در همان ماه مراسم رونمایی بازی منتخب توسط آرای مردمی، برگزار می‌شود.