021-88310222
کانال سکوت 1
کانال سکوت 1

افتخارات

غزال زرین سبک ماجرایی از نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

 

 دیپلم افتخار بهترین دستاورد داستان و روایت بازی از نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

 

 غزال زرین بهترین دستاورد طراحی بازی از نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

 

دومین دیپلم افتخار جایزه بازی سال از نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

هنگامی که اتفاق تلخی رخ می‌دهد، آن اتفاق مثل یک گره در زمان باقی می‌ماند و آنقدر تکرار می‌شود و تکرار می‌شود تا توسط فرد یا اتفاقی موازی باز شود! اما تا رسیدن آن زمان، ممکن است زخم‌هایی باقی بماند…

کانال سکوت یک سری بازی اول شخص در سبک ماجراجویانه و دلهره‌آور است که هر قسمت از آن داستان و شخصیت های مختص خود را معرفی می‌کند. در قسمت اول بازی، شما در نقش «جان مارتین» یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای، با شنیدن شایعات و خبرهایی عجیب در رابطه با کلبه‌ای مرموز برای بررسی و تهیه گزارش به روستایی دور افتاده سفر می‌کنید. شما صبح زود در مه غلیظ و با هدف گرفتن چند عکس و مصاحبه با مردم بومی، پا به منطقه‌ای عجیب می‌گذارید اما به محض ورود با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوید و حال وظیفه دارید برای رهایی پرده از گذشته تلخ این مکان بردارید.

شما در این بازی آزاد هستید که در محیط‌های تاریک بازی بچرخید و راه خروج درست را پیدا کنید؛ گاهی با جستجو و بررسی دقیق محیط و گاهی با حل معما و پازل‌های محیطی! وجود اتمسفر تاریک و راز‌آلود در کنار پرش‌های دلهره‌آور  مرتبط با محیط و داستان بازی می‌تواند تجربه جذاب و البته ترسناکی را در این بازی برای شما رقم بزند. کانال سکوت در سال 1400 به صورت بین‌المللی روی فروشگاه استیم منتشر شد.

تصاویر