با تلفن همراهم فوتبال بازی می‌کنم

 بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز استفاده از بازی‌های رایانه‌ای به نیاز جامعه تبدیل شده و من نیز همیشه از طریق تلفن همراه فوتبال بازی می‌کنم. 
 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "خداداد عزیزی" به ضرورت افزایش کنترل خانواده‌ها در استفاده فرزندانشان از بازی های رایانه ای اشاره کرد و افزود : استفاده از بازی های رایانه ای در جامعه به یک امر طبیعی تبدیل شده و تمام دنیا با صنعت روز رو به پیشرفت است که این صنعت بسیارسریع روی جوانان تاثیر گذاشته است و این مساله باید توسط خانواده ها کنترل شود .
سرمربی سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان به برگزاری جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی ذهن کودکان را پویا و بر جسارت آنها می افزاید .
به گفته عزیزی، ایجاد تعادل در استفاده از بازی های رایانه ای در کودکان و نوجوانان به خلاقیت و پویایی آنان کمک خواهد کرد. 
وی به آسیب های رفتاری بازی های خارجی اشاره کرد و گفت : خانواده ها با آگاهی بیشتری باید بازی های رایانه ای مناسب را برای فرزندانشان انتخاب کرده و بر نحوه استفاده کودکان و نوجوانان در استفاده از این بازی ها کنترل داشته باشند .
این بازیکن فوتبال تاکید کرد: استفاده بی رویه کودکان و نوجوانان از بازی های رایانه ای موجب تغییر در رفتارهایشان می شود از اینرو بازی سازان داخلی باید بازی هایی را طراحی کنند که دور از خشونت باشد و تنها جنبه سرگرمی نداشته باشد.
عزیزی همچنین یادآور شد که به دلیل نداشتن اوقات فراغت نمی توانم زیاد بازی کنم بنابر این ترجیح می دهم که از طریق گوشی تلفن همراه گیم بازی کرده و بیشتر مواقع فوتبال بازی می کنم. 
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.