رقابت فعالان حوزه  بازی‌های سه بعدی دیجیتال در بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت

بیست ویکمین مسابقات ملی مهارت در 41 رشته و 6 گروه تخصصی به همت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود. هنر بازی‌های سه بعدی دیجیتال یکی از رشته‌های این مسابقه است.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان وایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌ها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت، فراهم کردن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور را از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

شرایط سنی شرکت در مسابقات ملی مهارت حداکثر ۲۱ سال در رشته‌های انفرادی و در رشته‌های تیمی حداکثر ۲۵ سال است اما رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما فاقد شرایط سنی و فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به این رشته‌ها جهت شرکت در مسابقات است.

ثبت‌نام در این رویداد تا 31 خرداد ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌صورت برخط و یا با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها ثبت نام کنند.