مسیری برای درآمدزایی بیشتر از بازی

موفق شدن یک بازی ویدئویی دلایل مختلفی دارد که از مهم‌ترین‌هایش گیم‌پلی جذاب، طراحی زیبا و تبلیغ و بازاریابی صحیح برای دیده شدن و جذب کاربران بیشتر است. اما شاید بتوان گفت در میان این عوامل بحث بازاریابی و تبلیغات تاثیر بیشتری در طی شدن مسیر موفقیت یک بازی داشته باشد. چرا که باعث دیده شدن بازی توسط مخاطب می‌شود. ساختار حمایتی همگرا این هفته در ادامه سلسله برنامه‌های گفتگویی خود در صفحه اینستاگرام مهمان شرکت یکتانت به عنوان پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است تا خدمات آنها در زمینه بازاریابی و ارائه مشاوره خدمات انتشار را بهتر معرفی کند.


به‌گزارش اداره ارتباطات ‌و ‌امور ‌بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شرکت یکتانت به عنوان همکار حمایتی ساختار همگرا در بنیاد یک پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه خدمات به تبلیغ‌کنندگان، سعی می‌کند که درآمدزایی بیشتری را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم ‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

از آنجایی که یکتانت یکی از همکاران حمایتی همگرا است، تمامی اعضای همگرا می‌توانند با دریافت تخفیف‌های ویژه از این خدمات استفاده کنند. همگرا نیز با توجه به درصد تعیین شده در آیین نامه ساختار، مبلغ هزینه کرد هر عضو را پرداخت خواهد کرد.

رهام حیدری مدیر ناشران موبایلی یکتانت امروز ساعت 14 در گفتگوی زنده اینستاگرامی درباره نوع خدمات و تبلیغاتی که شرکت یکتانت به اعضاء ساختار همگرا ارائه می‌دهد، صحبت می‌کند.

این گفت‌وگو را در صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنید و سوالات خود را به طور مستقیم بپرسید.