مدرسه بازی‌سازان فردا به طور رسمی رونمایی می‌شود

مدرسه بازی‌سازان فردا با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سیدصادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فردا ساعت 14 به طور رسمی رونمایی می‌شود و این مراسم به صورت آنلاین برای کاربران شبکه دانش‌آموزی شاد پخش خواهد شد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدرسه بازی‌سازان فردا که بعد از این رونمایی رسمی فعالیت خود را در شبکه آموزشی شاد آغاز می‌کند، اقدام مشترک انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و وزارت آموزش و پرورش در خصوص آموزش بازی‌سازی در سطح ملی برای تمام دانش آموزان بخصوص  مقطع سنی زیر 16 سال است.
محتواهای آموزشی تهیه شده در انستیتو ملی بازی‌سازی به مرور از طریق کانال بازی‌سازان فردا در شبکه دانش‌آموزی شاد در اختیار بیش از 40 هزار دانش آموز عضو این کانال قرار می‌گیرد.
محتواهای آموزشی بازی ارائه شده در این کانال به صورت همزمان و غیرهمزمان خواهد بود و انستیتو ملی بازی‌سازی به عنوان هدایت کننده اصلی دانش‌آموزان در این شبکه، محتواهای آموزشی حوزه‌های فنی، هنری و طراحی را از طریق این شبکه در اختیار دانش آموزان در سراسر کشور قرار می‌دهد. 
دانش‌آموزان با ورود به کانال شبکه آموزشی شاد و جستجوی آدرس bazisazan@ ‌به راحتی می‌توانند به کانال مدرسه بازی‌سازان فردا و محتواهای آموزشی ارائه شده در آن دسترسی پیدا کنند.