شانس مجدد برای بازی‌های جدی در بخش «بهترین به‌روزرسانی» جایزه بازی‌های جدی 1399

از انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی 1399 چند هفته‌ای است که می‌گذرد. رویدادی بزرگ و با اهمیت برای فعالان صنعت بازی کشور که طبق روال هر سال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی این صنعت برگزار می‌شود.
این رویداد که برگزاری‌اش برای پاییز و زمستان 1399 برنامه‌ریزی‌ شده، امسال نیز در سه بخش اصلی، جشنواره بازی جدی سال 1399، هکاتون بازی‌های جدی 1399 و سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399 برگزار خواهد شد.
حساس‌ترین و پرجایزه‌ترین بخش این رویداد، بخش جشنواره است که در هر سال با پذیرش آثار تولید شده در حوزه بازی‌های هدفمند به داوری و معرفی «بازی جدی سال» می‌پردازد و علاوه بر آن در محورهای مختلف جوایز متعددی توسط حامیان رویداد به آثار منتخب تعلق می­‌گیرد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اگرچه هر بازی فقط یک مرتبه شانس شرکت در جشنواره را برای کسب عنوان افتخارآمیز «بازی جدی سال» دارد، اما امسال در بخش جشنواره امکانی ویژه برای صاحبان بازی‌هایی در نظرگرفته شده است که در دوره‌­های پیشین در مسابقه شرکت کرده­‌اند.

بر این اساس مشروط بر اینکه یک بازی جدی به شکل محسوس به‌روزرسانی شده باشد، می‌تواند دوباره در بخش جشنواره شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت جایزه بخش «بهترین به‌­روزرسانی» امتحان کند.

اتفاق ویژه‌تر اینکه دبیرخانه رویداد برای این بخش جشنواره یک جایزه 30 میلیون ریالی در نظرگرفته است که به بهترین بازی به‌روزرسانی شده تعلق می‌گیرد.

اگر صاحب بازی به‌روزرسانی‌شده‌ای هستید و تمایل دارید که با آن دوباره در چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی شرکت کنید باید یک نسخه از بازی به‌روزرسانی شده خود را که در سه دوره قبل جشنواره حضور داشته تا روز جمعه 30 آبان‌ماه 1399 برای دبیرخانه جایزه ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات کامل درباره بخش‌های مختلف این رویداد اینجا کلیک کنید.