همزمان با بحران ویروس کرونا و لغو رویداد GDC/ ویدیوهای آموزشی GDC2020 بصورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار گرفت

با تغییر زمان برگزاری رویداد آموزشی Game Developers Conference2020 به دلیل بحران ویروس کرونا، محتوای آموزشی سال 2020 بصورت رایگان در بخش GDC Vault در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ همزمان با بالا گرفتن بحران ویروس کرونا در آمریکا، زمان برگزاری رویداد GDC به تاریخ 4 الی 6 آگوست 2020 موکول شد و محتوای آموزشی ارسال شده از سوی سخنرانان و مدرسین به‌صورت رایگان تحت عنوان Virtual GDC 2020 در کانال توئیچ GDC و بخش GDC Vault در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

رویداد GDC یکی از معتبرترین رویدادهای آموزشی در زمینه صنعت بازی­‌های ویدئویی است که قدمتی بیش از 20 سال دارد. این رویداد محلی برای گردهم­آیی برنامه­‌نویسان، تولیدکنندگان، طراحان بازی، هنرمندان، متخصصین صداگذاری و تجاری صنعت بازی­‌های ویدئویی در تمامی پلتفرم‌­ها است که در آن به اشترک­‌گذاری ایده‌ها، حل مشکلات و شکل­‌دهی به آینده صنعت بازی­‌های ویدئویی می­‌پردازند.
 همچنین در بخش تجاری این رویداد شرکت­‌های برجسته حوزه گیم مانند آمازون، اپیک، گوگل، اینتل، سونی و ... به معرفی آخرین و به روزترین ابزار و سرویس­‌های بازی­‌سازی می­پردازند.