فراخوان جشنواره آثار منتقدان بازی‌های ویدئویی (ویگما) منتشر شد

 فراخوان دریافت آثار جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) ۲۰ آذر ماه منتشر و علاقمندان تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند جهت ارسال آثار به این جشنواره اقدام کنند.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ در این جشنواره که از سوی رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد، نظرات و آرای منتقدان بازی و رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، در مورد بازی‌های تولید شده‌ی یک سال اخیر اخذ و برترین آثار معرفی می شوند.

بر اساس این فراخوان، بخش اصلی جشنواره در هشت دسته‌بندی زیر طراحی شده است:

1. بهترین بازی سال

۲. بهترین بازی در جریان (On-Going)

۳. بهترین طراحی بازی

۴. بهترین داستان و روایت

۵. بهترین کارگردانی هنری

۶. بهترین موسیقی و صدا

۷. خلاقانه‌ترین بازی

۸. مورد انتظارترین بازی

علاقمندان جهت مطالعه متن کامل فراخوان می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمایند. لازم به ذکر است رعایت دقیق قوانین و ضوابط فراخوان برای ثبت اثر، الزامی بوده و در صورت عدم رعایت نکات، اثر ثبت شده از فرآیند داوری حذف می‌شود.

مطابق با زمان‌بندی اعلام شده بازی‌سازان تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا از طریق این لینک نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

ویگما، رویدادی یک روزه است که علاوه بر بخش جشنواره، دارای بخش کنفرانس جهت انتقال تجربه هم خواهد بود تا از این طریق برترین فعالان حوزه‌ی بازی در ایران، تجربیات خود را طی یکسال گذشته با همکاران‌شان به اشتراک بگذارند.

مراسم اختتامیه اولین دوره‌ی این رویداد روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.