شهریه دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی رایگان شد

بر اساس توافق به عمل آمده بین معاونت آموزش و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انستیتو ملی بازی‌سازی و با هدف ارایه خدمات حمایتی از سوی ساختار همگرا، تمامی هزینه‌های شرکت در دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی برای اعضای ساختار همگرا رایگان اعلام شد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ به منظور حمایت از آموزش‌های عمومی، تخصصی و ویژه در زمینه تولید و توسعه بازی‌های ویدئویی، اعضای ساختار همگرا می‌توانند به صورت رایگان در دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی که از سوی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، شرکت کنند و از حمایت مالی ساختار حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (همگرا) بهره‌مند شوند.

 گفتنی‌است حمایت مالی بنیاد از اعضای متقاضی منوط به ورود اعضای همگرا به مرحله دوم ثبت نام و تایید رزومه آنها می‌باشد. علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه رسمی از سوی شرکت یا تیم خود و ثبت درخواست حمایت از طریق «سامانه همگرا» از این دوره آموزشی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند جهت ثبت‌نام اولیه از این لینک اقدام نموده و رزومه خود را به ایمیل irangdi.ircg@gmail.com ارسال نمایند.