حمایت از بازی‌سازان داخلی در رویداد  Casual Connect China 2019

به دنبال پیگیری های به عمل آمده از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ببه منظور اختصاص غرفه‌های رایگان به بازی‌سازان ایرانی، 8 تیم و شرکت بازی‌ساز برای حضور در این رویداد ثبت‌نام و تایید شدند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ بنیاد در راستای ارائه تسهیلات به منظور حضور 8 تیم و شرکت بازی ساز در رویداد چین، شرایطی فراهم آورده است تا وام‌های کم‌بهره جهت تامین بخشی از هزینه سفر به آنها پرداخت شود. شایان ذکر است که بنیاد مطابق آیین‌نامه ساختار همگرا، میزان 65 درصد هزینه سفر تیم‌ها و شرکت‌های عضو همگرا را تأمین و پرداخت می کند.

حذف شود. در همین راستا، جلسه‌ای نیز در تاریخ 22 مهر ماه در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با حضور حسن مهدی اصل (از بازی‌سازان برجسته و باسابقه در صنعت بازی‌های ویدئویی کشور) و شرکت‌های بازی‌ساز برگزار شد تا مشاوره‌هایی در زمینه نحوه ارائه بازی توسط بازی‌سازان ایرانی به ناشران بین‌المللی حاضر در رویداد، داده شود تا زمینه بهتری برای حضور موثر بازی‌سازان ایرانی شکل گیرد.


گفتنی‌است فهرست تیم‌ها و شرکت‌های حاضر در این رویداد که در تاریخ 29 لغایت 31 اکتبر 2019 در شهر شنزن چین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

  1. Colony 11
  2. Noa Games
  3. Orca Games
  4. Rashin Studio
  5. Skyriders
  6. Staring Abyss
  7. WinWin Game Studio
  8. Appinu

مشاهده گزارش تصویری از برگزاری جلسه آمادگی حضور در رویداد