سامانه همگرا برای نخستین بار در TGC معرفی شد

سامانه همگرا برای نخستین بار در بخش نمایشگاهی TGC2018 معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، متین ایزدی معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره همگرا توضیح داد: ساختار حمایتی همگرا در سال 1396 متولد شد تا حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعت بازی را، همان طور که از نامش پیداست، همگرا کند. 

وی ادامه داد: به این ترتیب می‌توان خدماتی هدفمند و متنوع در جهت توانمندسازی صنعت بازی ایران ارایه کرد. در این راه چشم‌انداز ما شفاف‌سازی حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ارتقای تعالی شرکت‌ها و تیم‌ها و تحول ساختاری صنعت بازی ایران از طریق ارایه متنوع‌ترین، بهترین و سریع‌ترین خدمات حمایتی است.

ایزدی درباره انواع حمایت‌های بنیاد توضیح داد: جذب تسهیلات مالی و سرمایه‌گذاری، مشاوره تخصصی و توسعه ساختاری، تبلیغات، بازاریابی و توسعه بازار، در اختیار گذاشتن تجهیزات، امکانات و محل استقرار، آموزش نیروی انسانی و پشتیبانی و آزمون بازی، راهکارهای ما برای حمایت از بازی‌سازان است.

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان این که برای حمایت هدفمند و شفاف از بازی‌سازان، سامانه‌ای طراحی شده است گفت: این سامانه تا پایان تیرماه راه‌اندازی می‌شود و بازی‌سازان برای دریافت حمایت باید در آن ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: امکان انتخاب حمایت مورد نیاز توسط بازی‌ساز، از ویژگی‌های این سامانه است.

براساس این گزارش، غرفه همگرا در بخش نمایشگاهی رویداد TGC2018 برپا شده و برای نخستین بار به معرفی سامانه همگرا به بازی‌سازان پرداخته است