بازی با محتوای قرآنی آرامش بخش است

 رییس موسسه مکتب القرآن بعد از ظهر امروز با حضور در دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران  گفت: بازی با محتوای قرآنی آرامش بخش است.
 به گزاش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا مزروعی، رییس موسسه مکتب القرآن در همایش ایده های قرآنی که در نمایشگاه بازی های رایانه ای برگزار شد با اشاره به اینکه زندگی ناهماهنگ با قرآن آرامش بخش نخواهد بود اظهار کرد: خداوند در قرآن چندین بار بر آسایش افراد در زندگی تاکید کرده اند.
 وی  با اشاره به آیه ان مع العسر یسرا، فأن مع العسر یسرا تاکید کرد: خداوند در قرآن بشر را به آمدن آسایش در کنار سختی ها وعده داده است. با کمی دقت در می یابیم،  زندگی افراد در جامعه امروز رضایت بخش نیست. 
 حجت الاسلام مزروعی تاکید کرد: آسایش زندگی همراه با آیات قرآنی را می توانیم به صورت بازی به نوجوانان و جوانان آموزش دهیم و به آنها القا کنیم که زندگی همراه با آیات قرآن لذت بخش تر از زندگی خالی از آیات قرآنی است.
 رییس موسسه مکتب القرآن بیان کرد: مرحوم حضرت آیت الله بهجت بارها در کتاب های خود به اینکه پیمودن مسیر خداوند دشوار نیست تاکید کرده اند، بنابراین باید بکوشیم با دقت مسیر خداوند را برای رسیدن به آسایش و آرامش واقعی دنبال کنیم و توجه داشته باشیم که بازی ها بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ها و واقعیت های زندگی هستند.
 وی ادامه داد: قصه های قرآنی سرشار از حقایق و واقعیت های دنیا هستند که می توانیم بابهره گیری از آنها و ساخت بازی  اسلام و فرهنگی ملی را به  سراسر جهان عرضه کنیم.  
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.