حضورمرکزتوسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نمایندگی از شبکه ملی فرهنگ

مرکزتوسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نمایندگی از شبکه ملی فرهنگ در دومین نمایشگاه بین المللی بازهای رایانه ای تهران حضوریافته است.

 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مجموعه ای سازمان یافته از "سامانه های برخطر" ،"مراکز فرهنگی دیجیتال" و "اقدامات حمایتی، آموزشی و اطلاع رسانی" است که با هدف استفاده بهینه از فناوری اطلاعاتی و ارتباطی برای تحقق اهداف فرهنگی نظام، تحت راهبردی و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا گردیده و متناسب با فن آوری روز توسعه و ارتقا یافته است.

 بنابر این گزارش،بستر سازی برای تولید انبوه محتوای دیجیتال هماهنگ با ارزشهای کشور، شناسایی و تقویت ظرفیت های فرهنگ برای تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، تجهیزفعالین بخش فرهنگ برای حضور اثرگذار در فضای دیجیتال و...از جمله اهداف شبکه ملی فرهنگ است که مرکزتوسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نمایندگی از شبکه ملی فرهنگ آن را به مخاطبان معرفی می کند. 

این گزارش می افزاید: در این غرفه تمام بازی های رایانه ای ارائه شده در خانه های فرهنگ دیجیتال در سراسر کشور برای علاقه مندان وجود دارد. 

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای از ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.