نمایشگاه بین المللی بازی های  رایانه ای پاسخگوی نیاز مخاطبان خود است

یک کارشناس امور داوری فوتبال گفت: نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای با شناخت مخاطب خود توانسته پاسخگوی نیاز کودکان و نوجوانان در زمینه گیم باشد.

به گزارش معاونت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،هوشنگ نصیرزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران افزود: بازی های رایانه ای یکی از هنرهای نو ظهور در کشور است که می تواند در آینده نزدیک به جایگاه ویژه خود در بازارهای جهانی ست یابد.

کارشناس امور داوری فوتبال به استقبال مخاطبان از این رویداد فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: کودکان و نوجوانان از مخاطبان اصلی بازی های رایانه ای شمار می روند و خانواده ها برای پاسخگویی به نیاز فرزندانشان به این نمایشگاه آمده اند.

وی ادامه داد: بازی های رایانه ای در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته که همین امر موجب شده بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای تامین نیاز مخاطبان خود نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران را برگزار کند .

نصیرزاده به تفاوت میان نمایشگاه کتاب و بازی های رایانه اشاره کرد و تاکید کرد: مخاطب اصلی نمایشگاه بازی های رایانه ای کودکان و نوجوانان هستند و خلاقیت ر این رویداد فرهنگی موج می زند.

کارشناس امور داوری فوتبال افزود:خوشبختانه در زمینه تولید گیم در کشور تا کنون موفق بودیم اما برای جهانی شدن نیاز به برداشت گام های بیشتری هستیم .

 دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.