استقبال بازدید کنندگان از بازی های قابل استفاده در تبلت

مسوول بازی های رایانه ای موسسه تبیان از طراحی 37 بازی در این موسسه خبر داد و گفت: بسیاری از این بازی ها هنوز مراحل طراحی را پشت سر می گذارند و DEMO این بازی ها با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای رو به رو شده است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، " محمدرضا مهابادی" افزود: این موسسه چند گروه بازی را در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای عرضه کرده است که از این میان 10 عنوان بازی که برای استفاده در تبلت ها طراحی شده اند، با استقبال خوبی رو به رو شدند.
وی از بازی های حرکتی بدون استفاده از دسته، بازی های قابل استفاده از طریق دسته و کیبورد، بازی های اتومبیلرانی و ... را از جمله بازی های ارایه شده در این دوره از نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در موسسه تاکنون 37 بازی طراحی کرده است که برخی از آنان هنوز مراحل طراحی را پشت سر می گذارند و به بازار عرضه نشده اند.
مسوول بخش بازی های رایانه ای در موسسه تبیان با بیان اینکه این موسسه برای طراحی این بازی ها با 15 شرکت خصوصی همکاری دارد، اظهارکرد: از مجموع 37 بازی رایانه ای که در تبیان در دست تولید است، 13 بازی به بازار عرضه شده اند.
مهابادی افزود: برخی از این بازی ها تا نیمه دوم سال جاری آماده و در نمایشگاه رسانه های دیجیتال عرضه می شوند.
وی درباره استقبال مخاطبان بازیهای عرضه شده در نمایشگاه بازی های رایانه ای نیز گفت: بازی های حرکتی و بازی هایی که برای استفاده در تبلت ها طراحی شده اند، با استقبال بازدیدکنندگان رو به رو شده است و بسیاری از آنان از اینکه شرکت های ایرانی توانایی طراحی چنین بازی هایی را دارند، تعجب می کردند.
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.