استقبال گسترده از نمایشگاه بازی های رایانه ای تحسین برانگیز است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت :استقبال گسترده از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تحسن برانگیز است و این امر نشان از اهمیت بازی های رایانه ای در جامعه دارد .
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای تهران ، حمیدرضا قریب با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای افزود : برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای در مصلای امام خمینی (ره) خانواده ها را از ساخت بازی های بومی و تنوع آنها مطلع می کند .
وی یادآور شد: حضور گسترده نوجوانان و جوانان در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران نشان دهنده نفوذ بازی های رایانه ای در میان خانواده ها است.
قریب با تاکید بر اینکه بازی های خشونت آمیز برای روی تمام سنین اثرات مخربی دارد ادامه داد : بازی های ارائه شده در نمایشگاه باید بدون داشتن اثرات منفی، هیجانات مخاطب را تخلیه کند .
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد :باشگاه پرسپولیس با بازی" ردکاپ"  در نمایشگاه شرکت کرده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت باشگاه پرسپولیس بازی را به صورت آنلاین دریافت کنند .
گفتنی است، بازی ردکاپ ویژه تمام گروه سنی در قالب یک بازی فوتبال در مدت زمان کوتاه طرفداران زیادی به خود جذب کرده و در دو روز آینده بازیکنان باشگاه پرسپولیس به همراه کادر فنی در نمایشگاه حضور خواهند یافت و در کنار بازدیدکنندگان به بازی ردکاپ خواهند پرداخت .
وی افزود :تیم مجربی جهت ساخت بازی های رایانه ای بومی در حال طراحی بازی های مهیج ورزشی هستند که در آینده نزدیک این بازی های ساخته و روانه بازار می شود .
به گفته قریب، برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه بازی سازان را به ساخت بازی های مناسب ترغیب و در سال آینده شاهد بازی های بهتری خواهیم بود .
دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است .