نبرد خلیج فارس را در اینترنت تجربه کنید

"نبرد خلیج فارس" عنوان یک بازی آن لاین رایانه ای است که به زودی از سوی موسسه تبیان به بازار عرضه می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد  ملی بازی های رایانه ای، موسسه تبیان این بازی را به عنوان نخستین بازی آنلاین این شرکت در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای معرفی کرده است.
داستان نبرد خلیج فارس در سال های آینده رخ می دهد زمانی که منابع انرژی جهان رو به اتمام است اما خلیج فارس همچنان غنی از منابع انرژی است و چشم طمع بسیاری از قدرت های فرا منطقه ای به دنبال این منطقه است و از این رو امنیت کشورهای منطقه همواره در معرض خطر است.
ایران در این بازی مسوولیت اصلی دفاع از کل منطقه را دارد و با پیشرفت بازی داستان جدیدی در بازی مطرح می شود از جمله کشف مقادیر عظیمی از منابع رادیو اکتیو در بستر خلیج فاس و جزایر سه گانه ایرانی آن که سبب می شود بسیاری از قدرت های فرامنطقه ای تصمیم به حمله به این منطقه برای غارت منابع انرژی خلیج فارس بگیرند.
موسسه تبیان بازی آنلاین دیگری به نام " آریان شهر" را نیز در دست طراحی دارد که سبک این بازی را می توان یک بازی استراتژیک اجتماعی نامید. این بازی نیز مراحل طراحی را پشت سر می گذارد و پس از رونمایی در سایت تبیان برای علاقه مندان قابل دریافت خواهد بود.
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.