فوتبال ژاپن با بازی‌های رایانه‌ای پیشرفت کرد

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بازی های رایانه ای تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزش در کشور ها دارد و فوتبال ژاپن با توسعه بازی های رایانه ای به جایگاه کنونی رسید. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای تهران، حمید استیلی در خصوص تاثیر بازی های رایانه ای در پیشرفت ورزش کشور گفت: این بازی ها می تواند به پیشرفت ورزش ایران کمک زیادی کند و امیدوارم با برنامه ریزی بهتری این بازی ها ساخته شود.
وی ادامه داد: فوتبال ژاپن 20 سال قبل با استفاده از همین بازی های رایانه ای موفق شد پیشرفت چشمگیری کند که امروز شاهد تاثیرات آن هستیم.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران یادآورشدکه ما هم باید همسو با برنامه های ژاپن باشیم و از بازی های رایانه ای بیش از گذشته در ورزش خود استفاده کنیم.
وی تاکیدکرد: ورزشکاران ما به اینگونه بازی ها بسیار علاقه مندند و می توان با هدف مند کردن این مساله به بهترین شکل از این بازی ها سود برد.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال به اهمیت برگزاری نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران اشاره کرد و ادامه داد: در این بازی ها باید خلاقیت های فردی بیشتر شود زیرا در کشور ما بازیکنان علاقه زیادی به خلاقیت های فردی دارند.
استیلی در خصوص نقاط ضعف بازی های رایانه ای گفت: این بازی ها بی اندازه تخیلی بوده و باید به واقعیت نزدیک تر شوند. 
وی اظهار امیدواری کرد دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای محملی برای آشنایی مخاطبان با بازی های رایانه ای ایرانی باشد. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.