مبانی جان بخشی به انیمیشن در چهارمین روز از نمایشگاه تهران آموزش داده می‌شود

کارگاه آموزشی "مبانی جان بخشی به انیمیشن" در چهارمین روز _ جمعه_ از برپایی نمایشگاه بازی های رایانه‌ای تهران  برگزار خواهد شد .
به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، واحد آموزش و پژوهش این بنیاد در راستای ارتقاء سطح علمی بازی سازان و فعالان عرصه گیم کشور، در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای که از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی خواهد کرد. 
در چهارمین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در روز- جمعه - 8 کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش از ساعت 10 تا 11 صبح چهارمین روز این نمایشگاه، کارگاه آموزشی "راهکارهای طراحی کاراکترهای عامه پسند و کارگاه مبانی جان بخشی در انیمیشن" از ساعت 11 تا 12 توسط فرهود فرهمند از کارشناسان بازی سازی برگزار می شود .
کارگاه آموزشی تولید بازی های رایانه ای با حضور اساتید مجرب خارجی از ساعت 12 تا 13  و "کارگاه آموزشی قصه گویی در بازی ها و شیوه ی تولید ایرانی" از ساعت 14 تا 15 توسط متین ایزدی از اساتید بازی سازی برگزار می شود .
کارگاه آموزشی "راز جزیره میمون :طراحی پازل در بازی های ماجرایی"  نیز از ساعت 15 تا 16 توسط شروین استادزاده از کارشناسان بازی سازی ، کارگاه آموزشی "بحث های فنی در ارتباط با ساخت بازی MMO" از ساعت 16 تا 17 با حضور فرزام ملک آرا از کارشناسان عرصه بازی سازی و کارگاه نگاهی به 11++C از ساعت 16 تا 17 با حضور یاسر ژیان برگزار می شود .
بخش نهایی کارگاه های آموزشی روز چهارم نمایشگاه بازی های رایانه ای کارگاه بررسی روند طراحی هنری بازی RaymanOrigi از ساعت 18 برای علاقه مندان به حوزه بازی سازی برگزار خواهد شد .
حضور در این دوره های آموزشی برای علاقه مندان رایگان است و حدود 20نفر از اساتید مجرب در زمینه بازی سازی در برپایی این دوره های آموزشی استفاده خواهد شد. 
همچنین عنوان کارگاه های آموزشی در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران و نام اساتید حاضر در این کارگاه ها درآدرس WWW.IRCG.IR//SN/PAGES/ID/41/  برای علاقه مندان قابل رویت است. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.