عضوگیری کمیته بانوان باشگاه پرسپولیس در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای

رییس کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام کرد که کمیته بانوان این کانون در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای از علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، "حسین فریدونی" افزود: این کمیته از دو روز پیش فعالیت جدی خود را آغاز کرده است و کسانی بخواهند در نمایشگاه بازی های رایانه ای در این کانون ثبت نام کنند، از تحفیف 10 درصدی برخوردار می شوند.
وی با اشاره به راه اندازی بازی آن لاین در سایت باشگاه پرسپولیس افزود: راه اندازی این بازی میزان مراجعه به پورتال باشگاه پرسپولیس را افزایش داده است و روز به روز بر میزان مخاطبان این بازی افزوده می شود.
فریدونی در ادامه تاکید کرد: بازی رد کاپ نخستین تجربه یک باشگاه ورزشی در حوزه بازی سازی است و انتظار می رود که در آینده بازی هایی با کییت بالاتر عرضه شود.
رییس کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از طراحان بازی های رایانه ای دعوت کرد که برای ارتقای سطح بازی رایانه ای این باشگاه را یاری دهند.
وی تاکید کرد که بازی " رد کاپ" تنها یک بازی نیست بلکه هواداران می توانند در قالب این بازی مباحث بازی فوتبال از جمله انتخاب بازیکن و مربی را نیز تجربه و در یک لیگ مجازی شرکت کنند.
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.