بر گزاری کارگاه آموزشی ایندی و کژوال در دومین روز از نمایشگاه

کارگاه آموزشی ایندی و کژوال (بازی‌های کوچک) در دومین روز از نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران برگزار شد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، واحد آموزش و پژوهش این بنیاد در راستای ارتقاء سطح علمی بازی سازان و فعالان عرصه گیم کشور، در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای که از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی  کرده است.
 بنابر این گزارش، کارگاه آموزشی "ایندی و کژوال؛ تفاوت ها" از ساعت 14 تا 15 با حضور آیدین ذوالقدر کارشناس بازی سازی برگزار شد. 
 ذوالقدر با اشاره به اینکه مهمترین انگیزه بازی سازان برای کار عشق به کارشان است افزود: کسانی که به دنبال ساخت بازی هستند، نگاه مادی به کار ندارند بلکه تمام علاقه آنها تولید ایده های ذهنی شان است. 
وی ادامه داد: همیشه بازهایی که به روز بوده  از گرافیک بسیار بالایی برخوردار هستند میان بازی ها جذابیت ندارد  و ممکن است حتی بازی هایی با حجم بسیار کم از آن ها سرگرم کننده تر باشد. بنابراین یک بازی با حجم کم و گرافیک قابل قبول می تواند علاقه مندان زیادی را مدت ها پشت سیستم کامپیوترشان درگیر کند. 
این کارشناس بازی سازی تاکید کرد: با توجه به اینکه توانایی بازی سازان ایندی بسیار بالاست اما عشق و علاقه شان فقط ساخت یک بازی است ، و نگاهشان به ساخت بازی مانند یک تفریح لذت بخش است. 
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران6 تا 10 تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.