برگزای همایش‌های قرآنی  در غرفه ایده‌های قرآنی

مسوول غرفه ایده های قرآنی از برگزاری همایش های قرآنی در طول برپای نمایشگاه خبر داد.
به گزارش معاونت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،ابوذر عندلیب ارمکی با تشریح برنامه های غرفه ایده های قرآنی در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای گفت:  همایش  های دو ساعته در رابطه با  قرآن، بازی و ایده های قرآنی در طول نمایشگاه برای علاقه مندان به بازی های قرآنی برگزار شود.
وی به بازی ارایه شده در این غرفه برای کاربران اشاره کردوافزود:بازی تحت عنوان"سرگذشت حضرت آدم تا زمان ظهور "برای علاقه مندان به بازی های ایرانی و اسلامی ارایه شده است.
عندلیب ارمکی برگزاری مسابقه ایده های قرآنی را از دیگر برنامه های این غرفه  در ایام برگزاری نماشگاه برشمرد و گفت:در این مسابقه به پنج نفر که بهترین ایده قرآنی را که بر گرفته از داستان ها قرآنی باشد جوایزی نفیس اهدا می کنند.
مسوول غرفه ایده های قرآنی  استقبال خانواده ها و علاقه مندان به بازی های ایرانی و اسلامی را پرشور ارزیابی کرد و یاآور شد:خانواده ها تاکید فراوانی به ساخت بازی های قرآنی دارند .
وی از تعامل بین ایه های قرآنی با سازمان ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی "حجت الاسلام حمید محمدی"در زمینه بازی های قرآنی خبر داد.
  دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.