نسخه جدید "عملیات انهدام" به نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای

نسخه جدید بازی ایرانی "عملیات انهدام" با موضوع فتح خرمشهر در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران در معرض بازدید علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار گرفت.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،شرکت رسانه گستر بنیسی طراح این بازی رایانه ای است که سه سال پیش نخستین بازی رایانه ای را با عنوان "عملیات انهدام 1" و با موضوع عملیات والفجر هشت را به بازار عرضه کرد که به نبرد فاو در دوران جنگ تحمیلی می پردازد.
نسخه جدید بازی رایانه ای عملیات انهدام قرار است سه ماه دیگر رونمایی شود اما طراحان این بازی ترجیح داده اند ِDEMO این بازی را در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران عرضه کنند.
عملیات انهدام 2 همچون نسخه قبلی این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و طراحان آن تلاش کرده اند تا فضای شهر خرمشهر را در دوران دفاع مقدس در این بازی منعکس کنند.
تاکنون 80 درصد از طراحی و ساخت بازی عملیات انهدام 2 (عملیات فتح خرمشهر) انجام شده است و انتظار می رود که این بازی ظرف سه ماه اینده به بازار عرضه شود.
فتح خرمشهر نسبت به بازی عملیات فاو، از گرافیک و طراحی بالاتری برخوردار است و تلاش شده تا برخی کاستی های بازی قبلی رفع و حرکت و انجام عملیات در آن روان تر شود.
استفاده از هوش مصنوعی قوی، صداگذاری تخصصی، بهره گیری از زبان فارسی و امکان ذخیره کرده نقطه ای مرجه ها و همچنین قابلیت تغییر در تنظیمات بازی و آموزش مباحث نظامی در حین بازی و انطباق آن با فرهنگ اسلامی و ایرانی از جمله ویژگی های این بازی ایرانی است.
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.