کارگاه آموزشی فلاوین کوبیه

کارگاه آموزشی فلاوین کوبیه مدیر بخش طراحی تعاملی انستیتو اینترنت و چند رسانه‌ای پاریس به عنوان کارگاه آموزشی تجربه بازی ساز در انستیتو ملی بازی‌های رایانه‌ای از تاریخ 11 الی 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

فلاوین کوبیه سابقه سال‌ها تدریس در زمینه هنر و بازی‌سازی را دارا است. همچنین در کارنامه وی فعالیت در شرکت بسیار بزرگ و معتبر یوبی سافت مشاهده می‌شود. علاوه بر این، وی کارگردان هنری و طراح مراحل بازیThe Unfinished Swan بوده که برای آن برنده دو جایزه بفتا 2012 شده است.بخش‌های مختلف این کارگاه به شرح زیر است:

  • فعالیت درجایگاه یک طراح بازی (فکر کردن به کلیت کارگردانی کار، ثبات و سادگی در طراحی)
  • فعالیت در جایگاه هنرمند (تئوری رنگ، تاریخچه هنر، ترکیب بندی)
  • فعالیت در جایگاه فنی (تکنیک های هنری در بازی های ویدیویی، پروسه هنری یک بازی ویدیویی)
  • فعالیت در جایگاه مدیر (مدیریت تیم و شرایط بازاریابی)


کارگاه به صورت تعاملی و در چهار جلسه و در مجموع 18 ساعت برگزار خواهد شد. مباحث به صورت عمومی و با دیدگاه هنری بوده و شرکت در آن به همه به خصوص هنرمندان و مدیران تیم‌ها توصیه می‌شود.برنامه کارگاه به این شرح است:سه شنبه 11 اسفند از ساعت 14:30 تا 19:00چهارشنبه 12 اسفند از ساعت 14:30 تا 19:00پنج شنبه 13 اسفند از ساعت 9:00 تا 13:30جمعه 14 اسفند از ساعت 9:00 تا 13:30با توجه به محدود بودن نفرات برای شرکت در کلاس، علاقه‌مندان حتما می‌بایست از طریق صفحه https://evand.ir/events/gdx-flavien جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.