بازی‌های رایانه‌ای باید به حقیقت نزدیک شود

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی‌های رایانه‌ای باید به حقیقت نزدیک شوند و والدین نیز نظارت بیشتری در استفاده فرزندانشان از گیم‌ها داشته باشند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مهرداد اولادی در خصوص علاقه خود به بازی های رایانه ای گفت: اهل این بازی ها نیستم اما به هر حال گاهی اوقات با دوستان به فوتبال رایانه ای می پردازیم.
وی در خصوص اینکه آیا این بازی ها به پیشرفت فوتبال ایران کمک می کند، ادامه داد: فکر نمی کنم آنچنان تاثیرگذار باشد و کمکی به پیشرفت ما نخواهد کرد.
مهاجم فصل گذشته فوتبال پرسپولیس تهران گفت: استعداد باید در خون یک ورزشکار باشد و با این مسایل نمی توان استعداد را به کسی تزریق کرد.
وی در خصوص نقطه ضعف بازی های رایانه ای گفت: این بازی ها به هیچ عنوان به واقعیت نزدیک نیست و این بزرگترین ضعف آن است .
اولادی توضح داد: سازندگان این بازی های رایانه ای باید تلاش کنند تا بازی های واقعی تری را بسازند زیرا در غیر این صورت از علاقه مندان به آن کم خواهد شد.
اولادی به ضرورت آشنایی خانواده ها با آسیب های بازی های رایانه ای در نمایشگاه بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت: این بازی ها می تواند در کودکان نیز تاثیرات نادرست بگذارد و والدین باید با نظارت بیشتری به کودکان خود اجازه استفاده از این بازی ها را بدهند.
این مهاجم فوتبال اظهار امیدواری کرد استفاده از بازی های رایانه ای ایران بیشتر شود. 
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.