نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران در فضایی نزدیک به 18 هزار متر برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران در فضایی نزدیک به 18000 مترمربع در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است. 

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تیرماه امسال در فضایی به مساحت 18000 متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود. 

علاقه مندان با حضور در این بخش می توانند در مساحتی به وسعت 5000 مترمربع از سرگرمی های در نظر گرفته برای حاضران در این رویداد استفاده کنند. 

همچنین بیش از 1000 متر از فضای مصلای امام خمینی (ره) نیز به بخش فناوری ها اختصاص یافته و آخرین دستاوردهای بازی های رایانه ای ایرانی نیز در فضایی به مساحت نزدیک به 2000 متر ارائه می‌شود. 

براساس این گزارش، سازمان ها، نهادها و دانشگاه های مختلف می توانند در فضایی به مساحت بیش از      1000 متر آخرین دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران ارائه کنند. 

بازی های رایانه ای مستقل نیز در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای حضور خواهند داشت و مخاطبان در بخشی به مساحت بیش از 500 متر می توانند از این بخش دیدن کنند. 

آشنایی با نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای (اسرا) از دیگر بخش های نمایشگاه بازی های رایانه‌ای تهران است و خانواده ها در این بخش در فضایی به مساحت حدود 800 متر می توانند از این دستاورد علمی اطلاعات بیشتری بدست آوردند.  

همچنین بنیاد ملی بازی های رایانه ای و معاونت آموزشی این بنیاد نیز به مساحت بیش از 250 متر میزبان علاقه مندان به بازی های رایانه ای خواهد بود. 

نخستین دوره نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال 90 در برج میلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال خوب مخاطبان از این جشنواره فرهنگی هنری، این رویداد در دومین دوره در فضایی بزرگتر و در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود. 

جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای نیز در دو بخش اصلی و جنبی و بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی برگزار می شود. بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازی های بزرگ ، مسابقه بازی‌های برخط Online، مسابقه بازی های موبایل، مسابقه بازی های کوچک، مسابقه طراحی کاراکتر، مسابقه بازی نامه نویسی است.  مسابقه طراحی بازی آنلاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود و بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازی های رایانه ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های نو است.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.