دومین ترم عمومی انستیتو ملی بازی سازی

انستیتو ملی بازی سازی از متقاضیان شرکت در دوره‌های تخصصی بازی سازی ثبت نام به عمل می‌آورد.
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این انستیتو در نظر دارد از افراد علاقه مند به شرکت در دوره های بازی سازی به منظور سپری کردن ترم عمومی ثبت نام به عمل آورد. در این ترم دروس تاریخچه و سبک شناسی بازی های رایانه ای و مبانی بازی سازی آموزش داده می شود تا دانش پژوهان پس از گذراندن ترم اول و سپس انتخاب رشته، بتوانند در ترم تخصصی شرکت کنند. شایان ذکر است اولین ترم تخصصی در فروردین ماه سال 1391 آغاز می شود.
ثبت نام در این ترم در هفته اول و دوم بهمن ماه صورت می گیرد و برگزاری ترم از هفته دوم بهمن ماه آغاز شده و تا انتهای اسفند ماه ادامه می یابد.
الگوی آموزشی این موسسه برای دانش پژوهان، که حداقل هفده سال سن (مدرک دیپلم) دارند به صورت رشته های تخصصی در قالب واحدهای درسی متنوع بوده که هر دانش پژوه پس از طی دوره های آموزشی مرتبط با رشته خود، موفق به اخذ گواهینامه رسمی از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای می شود. 

افراد زیر هفده سال در بخش دانش آموزی ثبت نام می شوند. در این بخش دروس پایه و تخصصی متناسب با سطح علمی آن بخش ارائه می شود.
برنامه نویسی بازی های رایانه ای با استفاده از موتورهای آماده، طراحی بازی، اصول هنر دوبعدی در بازی های رایانه ای، اصول هنر سه بعدی در بازی های رایانه ای، صدا و موسیقی در بازی های رایانه ای رشته های تخصصی هستند که در مرحله اول به هنرجویان ارائه می شوند. شایان ذکر است که هر یک از این رشته ها دارای دروس عمومی، پایه، تخصصی و پروژه پایانی مخصوص به خود هستند.
علاقه مندان می توانند برای پیش ثبت نام به نشانی میدان فردوسی، خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی (ویلا)، تقاطع خیابان سمیه پلاک 241 (213 قدیم) ساختمان مجامع، طبقه چهارم، انستیتو ملی بازی سازی مراجعه نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن  02188942218 و یا پست الکترونیک info@irancgi.com با این انستیتو تماس حاصل نمایند.