همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با شهرداری منطقه 7

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ صحیح استفاده از بازی‌های رایانه‌ای در میان خانواده‌ها با شهرداری منطقه 7 به مشارکت و همکاری می‌پردازد.
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، طی نشستی که دیروز با حضور بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد، محمد بیطرف قائم مقام، مهدی آقامحمد معاون امور اداری مالی، غلامرضا میرزایی فلاح شهردار منطقه 7، محمد حسین مظفریان معاونت اجتماعی و فرهنگی و محمود منیعی معاونت شهرسازی و معماری در این بنیاد برگزار شد، طرفین به توافقاتی در زمینه همکاری های مشترک رسیدند.
در ابتدای این نشست مینایی به تشریح فعالیت های بنیاد ملی بازی های رایانه ای پرداخت و سپس محمد بیطرف در مورد ورود بازی های غیرمجاز به بازار و ضرورت نظارت سازمان یافته بر بازار بازی های خارجی از یک سو و همچنین بالابردن سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی از سوی دیگر توضیحاتی را ارائه کرد.
در ادامه میرزایی فلاح با بیان اینکه اگر تا دیروز مبارزه برای حفظ ارزش ها در میادین جنگ صورت می گرفت امروز باید این وظیفه از طریق مبارزه در عرصه های فرهنگی صورت گیرد گفت: با وجود 22 منطقه شهری در تهران که این مناطق خود شامل 123 ناحیه و 374 محله هستند، شهرداری دارای پتانسیل بالایی برای برقرای ارتباط با خانواده ها و اطلاع رسانی به آنها در زمینه های مختلف است که این امر بستر مناسبی را برای همکاری بین طرفین در زمینه ترویج فرهنگ صحیح استفاده از بازی های رایانه ای فراهم می آورد.
سپس اعضا این نشست از بخش های مختلف بنیاد بازدید کردند و طی آن با توضیحاتی که کارشناسان هر بخش ارائه کردند با فعالیت های این بنیاد از نزدیک آشنا شدند.
ساخت بازی رایانه ای، برگزاری هفته بازی در شهرداری، بکارگیری فضاهای تبلیغاتی شهرداری برای اطلاع رسانی در زمینه بازی های رایانه ای ، مشارکت در برگزاری مراسم رونمایی از بازی های رایانه ای، حضور بنیاد در همایش های شهرداری و نیز شرکت در جشنواره شمسه، بکارگیری اتاق های IT سرای محلات شهرداری برای آموزش در زمینه بازی های رایانه ای و حضور یک نماینده از بنیاد ملی بازی های رایانه ای در شورای فرهنگی منطقه از جمله توافقات صورت گرفته بین طرفین در این دیدار بود.
همچنین مقرر شد در صورت اجرای آزمایشی همکاری های مورد توافق در سطح منطقه این برنامه ها در سطح کلان شهر تهران نیز به اجرا در آید.