استقبال از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و تولیدات آن از سوی مخاطبان پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بنیاد 13 بازی از تولیدات خود را در پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال عرضه کرد که با استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه روبرو شد.
همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، فرمانده نیروی مقاومت بسیج و جمعی از مدیران فرهنگی کشور طی برپایی این نمایشگاه از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بازدید و حرکت رو به رشد تولید بازی‌های ایرانی و حمایت آن توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را حرکتی ارزشمند ارزیابی کردند.
«سیاره میترا» و «عصر پهلوانان» از شرکت رسانا افزار شریف، «خارج از سرزمین» از فطرس پویا رایانه، «نبرد خیبر» از ویژه پرداز پارس، «میرمهنا» از اسپریس پویا ،«گرشاسپ» از فن افزار شریف ، «طلای سیاه» از خانه رویا گران نرم افزار، «گاندو» از هنر سه بعدی پاسارگاد، «آسمان دژ» از توسعه گر شبیه ساز، « را نندگی در شهر » از آروین تک، «کارگاه علوی» از شرکت تعاونی اندیشه وران، «ایران 140» از چکاوک قاصد راین، «سرعت بیشتر» از نوآوران دنیای پارسیان از بازی هایی هستند که بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان و علاقه مندان بازی های الکترونیک معرفی کرده است.
همچنین در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی های سالم در قالب کنسول‌های جدید برای عموم خانواده‌ها ارائه شد.
نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای بخش دیگری از این غرفه بود که خانواده ها را با آسیب های استفاده گسترده از بازی های رایانه ای  و همچنین چگونگی استفاده صحیح  از این بازی ها آشنا کرد.
پنجمین دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال 14 لغایت 23 مهر از ساعت 9 الی 8 شب در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.