حضور بازی‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای اروپا

جمهوری اسلامی ایران با ارائه دستاوردهای تازه خود در هنر صنعت بازی‌های رایانه‌ای که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید شده است، در بزرگترین نمایشگاه تخصصی گیم اروپا (GamesCom 2011) حضور خواهد داشت.
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این نمایشگاه که یکی از سه نمایشگاه مطرح بازی های رایانه ای در سطح جهان به شمار می آید از 17تا21  آگوست برابر با 26 مرداد الی30 مرداد ماه سال جاری در شهر کلن آلمان برگزار می شود. (Gamescom)به عنوان مهمترین رویداد دنیای سرگرمی های الکترونیک در اروپا، هر ساله در همین تاریخ برگزار می شود.
بازی های میرمهنا،گنج پنهان، داستان جزیره،کوهنورد، طلای سیاه، قلب سیمرغ و مزرعه رویایی از جمله بازی هایی هستند که در این دوره از برگزاری نمایشگاه (Gamescom)  معرفی خواهند شد.
همچنین نمایندگانی از استودیو های بازی سازی رسانا افزار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسپریس پویانما، رویاگران نرم افزار، سورناپردازش آسیا، تصویر گران نیو، یارا و مجله دنیای بازی با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در کنفرانس تخصصی گیم(GDC) که 15 تا 17 آگوست و پیش از شروع (Gamescom) در کلن برگزار می شود نیز حضور خواهد داشت.
لازم به یادآوری است که سال گذشته بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیش از 10 بازی در این نمایشگاه شرکت کرد که این حضور با بازتاب گسترده در سطح رسانه های مطرح جهانی روبرو شد.