مسابقات رالی به بازی‌ رایانه‌ای آمد

بازی رایانه ای«شتاب در شهر» که یک بازی اتومبیل سواری و مسابقه‌ای است  با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با مشارکت استودیو بازی سازی «آروین تک» وارد مراحل پایانی تولید شده است. 
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی که  شروع مراحل پیش تولید آن از اوایل سال 86 بوده است هم اکنون در حال آماده سازی برای عرضه عمومی است.
در این بازی که داستان از پیش تعیین شده ای ندارد بازیکن می تواند آزادانه در خیابان‌های شهر رانندگی کند و ماموریت های جالبی را انجام دهد. در اصل بازیکن مسیر پیشرفت خود را به تنهایی انتخاب می کند و می تواند در مسابقات رالی داخل یا خارج شهر شرکت کند. هدف بازیکن کسب تجربه و امتیاز در مقایسه با سایر رانندگان شهر و نهایتا شرکت در مسابقات بزرگ پیست های برون شهری و کسب رتبه اول در آن مسابقات است. در انتهای بازی پیست فضایی با محیطی متفاوت حس واقعی سرعت و جذابیت بالا را برای بازیکن ایجاد می کند. 
نقشه بازی شامل فضای شبیه سازی شده به وسعت 100 کیلومتر مربع شهری و برون شهری به همراه سه پیست مسابقه و بیش از ده ها مرحله جذاب دیگر از جمله سرعت عمل ، مسابقات پرش ارتفاع و زمان، مسابقات رالی خیابانی و ...است. امکان خرید و فروش ماشین ، تعمیر، تعویض قطعات، اسپورت کردن، تعویض رنگ و ... در این بازی  برای بازیکن وجود دارد. بازی شامل ده ها ماشین خارجی و ایرانی است.
مدیر پروژه و برنامه نویس موتور بازی : حسین احمدی، برنامه نویس : شروین کتابی، طراح نقشه و محیط بازی : محسن عبدالعلی ، طراح برخی از مراحل بازی و ماشین ها : مهدی صفری، طراح بازی : علی احمدی، انیماتور : میلاد بطحایی، کارگردان هنری : امیر صادقی، مدیر مالی : محمد احمدی، وب و community  : مسعود روحانی - رضا کیانراد، از عوامل تولید این  بازی هستد.
 به پیش بینی کارشناسان و دست اندرکاران تولید، بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر» تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.