بهرام عظیمی:کتاب های ایرانی؛ بهترین منبع برای ساخت بازی‌های رایانه ای
 وی در ادامه با اشاره به این که نباید نگاه ما در ساخت این گونه بازی کپی برداری از آثار بیگانه باشد، افزود: افسانه‌ها و قصه‌های  مکتوب ایرانی مانند شاهنامه دارای معما و رمز گشایی هستند و این پتانسیل را برای دستمایه قرار گرفتن برای ساخت بازی رایانه ای دارند.
 خالق انیمیشن های ترافیک تصریح کرد: در ساخت این آثار باید از احادیث و روایات و داستان های قرآنی نیز بهره برد و آنها را بن مایه ساخت بازی ها قرار داد.
این انیماتور ادامه داد : ساخت بازی های رایانه ای با اقتباس از این کتاب ها نسل نو را با  گنجینه ادبیات کشور آشنا می سازد.
عظیمی نویسنده و کارگردان انیمیشن‌هایی چون ترافیک، مجموعه انیمیشن‌های شهر من، انیمیشن‌های ایمنی گاز و بهینه‌سازی و همچنین مسوول بخش انیمیشن معاونت هنری سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران است