وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های مختلف نمایشگاه و نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران بازدید کرد.

‌به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران، "جواد شمقدری" معاون امور سینمایی، "سید محمد حسینی" را در بازدید از این رویداد فرهنگی همراهی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع بازی سازان از غرفه های مختلف این جشنواره بازدید و از نزدیک با فعالیت های 70 موسسه تولید کننده بازی در کشور آشنا شد.

بر اساس این گزارش ،در بخش اصلی جشنواره بازی های رایانه ای تهران، 92 اثر عرضه شده است که از این تعداد 54 اثر در بخش بازی های بزرگ رایانه ای، 22 اثر در بخش بازی های کوچک، 8 اثر در مسابقه بازی های برخط و 8 بازی در بخش مسابقات بازی های موبایل حضور دارند.

در بخش جنبی جشنواره در قسمت های مسابقه طراحی کاراکتر،بازی نامه نویسی، بازی های تغییریافته -Mod- ، بخش دانش آموزی و بازی های فلش مجموعا 154 اثر در این دوره از جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران حضور دارند و این آثار از سوی داوران جشنواره بازی های رایانه ای در ایام برگزاری این رویداد فرهنگی هنری بررسی و آثار برتر در هر بخش معرفی می شود.

نمایشگاه بازی های رایانه ای در بخش هایی با عناوین تولیدات، فناوری ها، خانواده، بازی و سرگرمی، دنیای بدون بازی های رایانه ای، دانش آموزی، کارگاه های تخصصی و مسابقات میزبان علاقه مندان به بازی های رایانه ای است.

در بخش تولیدات آخرین محصولات تولید شده ایرانی، بازیهای تلفن همراه ، تولیدات خارجی و انیمیشن به حاضران در نمایشگاه معرفی می شود.

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از 8 تا 12 اردیبهشت ماه در سالن همایش های برج میلاد برپاست.