برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش ساخت بازی‌های رایانه‌ای

مرکز آموزش های بین الملل اپتک در نخستین نمایشگاه وجشنواره بازی‌های رایانه‌ای، امکان ادامه تحصیل علاقه مندان به ساخت انیمیشن را درخارج از کشور را فراهم می آورد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای، مرکز آموزش های بین الملل اپتک، آموزش طراحی و ساخت انیمیشن ، تیزر و بازی های رایانه ای را طی دوره 4ساله برگزار می کند.

ضمن این که 3سال از این دوره در ایران و یک سال پایانی آن در خارج از کشور انجام می شود که طی 6 ترم شامل : گرافیک دو بعدی ، سه بعدی ، دروس چندرسانه ای ، فلش و موتورهای بازی ، مدیریت پروژه وئ طراحی کاراکتر و جلوه های ویژه می باشد.

شایان ذکراست دوره یک ساله خارج از کشور ، به صورت غیر حضوری نیز تحت نظر مرکز آموزش و دانشگاه های پیشنهادی آن تدریس می شود و در آخر گواهی معتبر از اپتک هندوستان و مدرک لیسانس مهندسی به فارغ التحصیلان ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره های آموزشی با حضور در نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران، به غرفه اپتک مراجعه کنند.

نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران که از 8 اردیبهشت ماه آغاز شده تا 12 این ماه در سالن همایش های برج میلاد برپا است.