بازی‌های حرکتی بخش پرطرفدار جشنواره بازی‎های رایانه‎ای تهران

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، یکی از غرفه‏های پر طرفدار نمایشگاه نخستین جشنواره بازی‎های رایانه‎ای بازی‏های حرکتی است. بخشی که در آن مراجعان می‎توانند علاوه بر انجام یک بازی رایانه‏ای لذت حضور فیزیکی خود را در بازی نیز احساس کنند.

در غرفه پرطرفدار بازی‎های حرکتی، بازی‌های برای دو گروه سنی +3 و +7 سال در نظر گرفته شده است که البته بیشتر بزرگسالان را به خود جذب کرده است.

در این غرفه حدود 14 دستگاه با بازی‎های xbox ،wii و پلی استیشن3 قرار داده شده است و مراجعان با استفاده از ابزار نوین در نظرگرفته شده با حرکات طبیعی بدن، نقش کاراکتر اصلی بازی را ایفا می کنند.

در بازی‏های رایانه‎ای گروه حرکتی‏، یک وب‌کم کوچک به دستگاه بازی متصل است که حرکات بدن یا امواج دسته بازی را دریافت کرده و آنها را در بازی اعمال می‌کند.

بازی‎های موجود در این غرفه که همگی خارجی هستند به وسیله تیم کارشناسی نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای ( اسرا) انتخاب شده اند.

نخستین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای از 8 تا 12 اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برپاست و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت 10 صبح تا 20 شب از این جشنواره و نمایشگاه بازدید کنند.