تقدیر از سخنرانان نخستین گردهمایی بازی سازان ایرانی

طی مراسمی که با حضور دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمد بیطرف قائم مقام و  فرید فرخنده کیش مشاور آموزشی درسالن کنفرانس این بنیاد برگزار شد از سخنرا‌نان نخستین گردهمایی بازی ‌سازان ایران قدردانی به عمل آمد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، در این  مراسم سخنرانان این همایش ضمن تشکر و قدردانی از حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از این رویداد فرهنگی، علاوه بر ارائه نقطه نظرات، نقاط قوت و ضعف این همایش را با مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مطرح کردند و خواستار تداوم چنین برنامه هایی برای تقویت صنعت بازی‌سازی ایران در دراز مدت شدند.

قابل ذکر است که نخستین « گردهمایی بازی‌سازان ایرانی » با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همکاری شرکت‌های تولید کننده بازی و همچنین با استقبال گسترده بازی ‌سازان جوان و علاقه‌مند با هدف تبادل اطلاعات فنی و هنری ، به اشتراک گذاشتن تجربیات در زمینه بازی‌ های نوین و همچنین ارائه دستاوردهای تولید بازی در ایران ، اول تا سوم آذرماه سال جاری در دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار شد.

در پایان این مراسم که  شنبه 4 دی ماه در محل سالن اجتماعات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد به سخنرانان لوح تقدیر اهداء شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند به سایت اختصاصی این رویدادها به نشانی www.gdciran.ir مراجعه نمایند.