«ایران برنده بازی» 7 میلیونی شد/12 هزار نفر پای چالش‌های بازی‌های مقاومت

 جامعه مخاطبین چالش‌های طراحی شده در رویداد ملی «ایران برنده بازی» به بیش از 12 هزار نفر رسیده است. «ایران برنده بازی»، رویدادی ملی با مشارکت جمعی از تولیدکنندگان بازی‌های حوزه مقاومت است که با هدف تقویت همدلی، وطن‌دوستی میان نوجوانان و جوانان برای نخستین بار شکل گرفته است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد «ایران برنده بازی» با هدف تقویت روحیه رشادت، مقاومت و همبستگی ملی از 20 تیرماه کار خود را آغاز کرده است و تا آخر مرداد ادامه دارد. این رویداد ویژه بازی‌های حوزه مقاومت است و در حال حاضر 25 بازی از 25 شرکت بازی‌سازی داخلی در آن شرکت‌کرده‌اند. 

به گفته جعفر بختیار دبیر نخستین رویداد ملی «ایران برنده بازی»، جامعه مخاطبین بازی‌های حاضر در پویش «ایران برنده بازی» به بیش از ۷ میلیون نفر رسید و ۱۲ هزار نفر هم تاکنون از طریق سایت و اجرای چالش‌های درون‌بازی در بخش رقابتی این رویداد شرکت‌کرده‌اند.

نوجوانان و جوانان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد ملی می‌توانند با مراجعه به سایت iranebarande.ir و مشاهده لیست بازی‌های حاضر در این رویداد، نسبت به نصب و اجرای آنها اقدام کرده و با انجام دستورالعمل‌های اجرایی جزو برگزیدگان نخستین دوره رویداد ملی «ایران برنده بازی» باشند. برترین‌های این رویداد طی مراسمی در پایان مرداد ماه معرفی می‌شوند.