رویداد سرمایه‌گذاری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای به خوان پایانی رسید

 رویداد سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر روز شنبه 23 دی ماه برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پس از برگزاری دو پیش رویداد بخش سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر، بخش سرمایه‌گذاری این رویداد از ساعت 9 صبح در تالار رودکی آغاز می‌شود.
در رویداد سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی در حضور نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ناشران و داوران به ارائه خود می‌پردازند و در نهایت پس از داوری، نتایج این بخش از جشنواره در آیین اختتامیه رویداد شامگاه روز 23 دی در تالار وحدت معرفی می‌شوند.

در دو پیش رویداد گذشته بخش سرمایه‌گذاری جشنواره، ناشران و بازی‌سازان، تیم‌هایی که برای شرکت در رویداد سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای ثبت‌نام کرده‌ بودند و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ارائه برنامه‌های خود پرداختند. همچنین در این دو رویداد جمعی از ناشر بین‌المللی داخلی به بیان تجربیات خود از تولید و نشر بازی پرداختند. پس از برگزاری این دو پیش رویداد در نهایت پس از برگزاری جلسات ارزیابی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، 12 تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند تا پس از ارزیابی نهایی، نتایج این بخش از جشنواره در آیین اختتامیه در تالار وحدت معرفی ‌شوند.