مهلت ثبت‌نام در مسابقات رشته فیفا 23 تمدید شد

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در بخش مسابقه حضوری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا 23 تا 19 شهریور ماه تمدید شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آخرین فرصت ثبت‌نام در بخش مسابقه حضوری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا 23 براساس برنامه‌ریزی اولیه 16 شهریور ماه اعلام شده بود. اما با توجه به درخواست علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات، مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا پایان روز یکشنبه 19 شهریور تمدید شد.

مسابقات مرحله استانی این رویداد از 26 شهریور ماه به مدت 4- 5 روز برگزار می‌شود و جدول و محل برگزاری مسابقات از طریق سایت بازیکو به آدرس baazico.ir و ارسال پیامک به ثبت‌نام کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین زمان و محل برگزاری مسابقات استان تهران و بخش کشوری رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات رشته فیفا 23 می‌توانند تا پایان روز 19 شهریور از طریق پلتفرم جامع ورزش‌های الکترونیک ایران (بازیکو) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با رویکرد جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در سراسر کشور و با عنوان مسابقه یک میلیون نفری در دو بخش بازی‌های حضوری (فیفا) و بازی‌های موبایلی ایرانی از روز 8 تیر و همزمان با  فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان کار خود را آغاز کرده است.