اضافه شدن 10 قصه جدید به مجموعه قصه‌های بازی‌های قرآنی

مجموعه «قصه‌ها و بازی‌های قرآنی» با ارائه تازه‌ترین به‌روزرسانی خود در اختیار کودکان قرار گرفته است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این محصول در استودیو بازی‌سازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی «مهاد» با هدف آشنایی کودکان 3 تا 10 سال و خانواده‌ها با داستان‌های قرآن کریم و پیامبران الهی و ارائه مفاهیم و تعالیم اسلامی به کودکان با زبانی شیوا و به شیوه تعامل کودک با اجزای داستان تولید شده است.

این مجموعه در 20 داستان جذاب و تعاملی قرآن کریم و 90 مینی گیم و ۱۲ بازی قرآنی درون برنامه‌ای و به شیوه بازی و قصه‌های تعاملی- ماجرایی با روایتی دلنشین و جذاب طراحی و تولید شده است.

در تازه‌ترین به‌روزرسانی این محصول که به‌تازگی در اختیار کاربران آن قرار گرفته است علاوه بر اضافه شدن بخش‌های سرگرمی، هدایا، فروشگاه محصولات فیزیکی شامل عروسک‌های تولید شده براساس شخصیت‌های بازی، بازنگری کلی داخل محیط و گرافیک اپلیکیشن، حمایت‌ها، مسابقات و کمپین‌ها قرار است 10 قصه جدید نیز با حمایت کاربران به 20 قصه فعلی این مجموعه اضافه شود.

همچنین در به‌روزرسانی جدید این محصول، به مجموعه 15 زبان موجود در آن زبان سواحیلی نیز اضافه شده است. رفع مشکلات و باگ‌های گزارش شده توسط کاربران از دیگر نکاتی است که در آخرین به‌روزرسانی این محصول انجام شده است.

گفتنی است دارا بودن محیط کاملا فارسی مخصوص کاربران ایرانی از ویژگی‌های قصه‌های قرآنی است و از جمله 20 داستان‌ موجود در فصل اول این بازی می‌توان به داستان ابراهیم بت‌شکن و مبارزه با نمرود پادشاه ستمگر بابل، داستان موسی(ع) و قارون متکبر و مغرور، داستان سلیمان نبی و ملکه سبا، داستان کودکی تا جوانی حضرت محمد(ص)، داستان طالوت و جالوت و مبارزه داوودِ نوجوان با جالوت، داستان ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) و ماجرای هاجر در مکه، داستان معراج پیامبر و سفر به هفت آسمان

داستان آفرینش و خلقت آدم و حوا (ع)، داستان عیسی (ع) از تولد تا عروج به آسمان، داستان موسی (ع) و بنی‌اسراییل و‌ گوساله سامری اشاره کرد.