ثبت‌نام دوره پاییزی انستیتو ملی بازی‌سازی آغاز شد

انستیتو ملی بازی‌سازی بعد از یک تابستان شلوغ و پر رویداد، با آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی ترم پاییز خود به استقبال پاییز خوش رنگ و نگار می‌رود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انستیتو ملی بازی‌سازی که با برگزاری 3 اردوی حضوری آموزش بازی‌سازی در سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و جلفا یک تابستان پرکار را سپری کرد از همین امروز برنامه ثبت‌نام ترم جدید خود را آغاز می‌کند.

ترم جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی با هدف تعلیم و تربیت نیروی بازی­‌ساز بومی طبق روال معمول در 3 دپارتمان فنی، هنری و طراحی با 20 کلاس و با حضور 15 استاد برگزار می­‌شود

این دوره از نیمه دوم مهرماه آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد. به گفته فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی سازی با توجه به رشد متقاضیان شرکت در این دوره‌ها از سراسر کشور، کلیه کلاس‌ها همانند قبل به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا شرایط استفاده از این کلاس‌ها برای تمام علاقه‌مندان فراهم شود.

شریفی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری انستیتو ملی بازی‌سازی نیز گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری برخی از عناوین درسی در قالب کارگاه‌های تخصصی پیشرفته با مشارکت مراکز علمی کشور در حال انجام است که نحوه شرکت در آنها به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

انستیتو ملی بازی‌سازی به شرکت‌کنندگانی که پروژه موفقی در پایان این دوره ارائه و نمره قابل قبول دریافت کنند، علاوه برگواهی دیجیتالی، گواهی فیزیکی معتبر (بنا به درخواست متقاضیان) نیز ارائه می‌کند.

ثبت‌نام در این دوره برای دانشجویان با تخفیف 20 درصدی انجام می‌شود و آنها می‌توانند ضمن تماس با شماره 88860923 کد تخفیف را دریافت کنند.

انستیتو ملی بازی­‌سازی همچنین برای رفاه حال علاقه‌مندان که از انتخاب دقیق دپارتمان و دروس مطمئن نیستند، همانند دوره‌های گذشته جلسات مشاوره رایگان به صورت آنلاین برگزار می­‌کند. در این جلسات توضیحات تخصصی پیرامون دوره­‌ها و دپارتمان‌­ها ارائه و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

اگر خیال دارید در دوره آموزشی پاییز 1401 انستیتو ملی بازی‌سازی شرکت کنید، حتماً برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید. دایرکت اینستاگرام انستیتو ملی بازی‌سازی به نشانی IRANGDI.IR نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

برنامه کامل این دوره آموزشی به شرح زیر است: