تکنیک‌های طراحی به کمک داده‌های بازی

کارگاه آنلاین طراحی داده‌ پیشران در بازی‌های دیجیتال، همزمان با هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با همکاری دانشگاه اصفهان و مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) برگزار می‌شود.


به گزارش روابط‌ عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این کارگاه سه نفر از متخصصان حوزه‌ مطالعات و طراحی بازی در مورد شاخص‌های عملکردی بازی، الگوی داده‌ها و طراحی بازی‌های دیجیتال بر اساس داده‌ها گفت‌وگو می‌کنند.

تعریف و توصیف شاخص‌های عملکردی بازی، معرفی الگوی داده‌ها و چگونگی استفاده‌ طراحان بازی از داده‌ها برای طراحی بهینه از محورهای این کارگاه است.

این کارگاه آنلاین با حضور محمدرضا صیدی و شقایق کلی، از اعضای مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال و شهره اسماعیلی، گیم دیزاینر «کاریزما گیم‌ استودیو» پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار و به شرکت‌کنندگان آن، گواهی معتبر داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه اقدام کنند.

گفتنی است هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روزهای پنجم و ششم اسفند، به دلیل شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ صورت آنلاین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 بهمن ماه از اینجا برای ثبت‌نام اقدام کنند.