تخفیف ویژه ثبت‌نام برای اعضای فراهمگرا و کارآموزان شرکت‌های ساختار حمایتی همگرا

اعضای فراهمگرا و کارآموزان شرکت‌های ساختار حمایتی همگرا می‌توانند با تخفیف ویژه در ترم زمستانی انستیتو ملی بازی‌سازی که از نیمه بهمن در 21 کلاس تخصصی و عمومی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دوره‌­های زمستانی انستیتو ملی بازی‌سازی با حضور 15 نفر از استادان مجرب حوزه‌های فنی، هنری و طراحی، از نیمه بهمن‌ آغاز می‌شود و اعضای فراهمگرا و کارآموزان فعال در شرکت‌های ساختار حمایتی همگرا می‌توانند با استفاده از تخفیف 40 درصدی در این دوره شرکت کنند.

کلاس‌های این دوره به‌دلیل شرایط کرونایی همچنان آنلاین است اما همه جلسات ضبط شده و در پایان کلاس با استفاده از سامانه انستیتو ملی بازی‌سازی در اختیار دانش‌پژوهان قرار می‌گیرد.

برای علاقه‌مندانی که قصد دارند یادگیری بازی‌سازی را از ابتدا آغاز کنند، بسته مبانی بازی‌سازی در سه بخش فنی، هنری و طراحی، با تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند با ارائه کارت تحصیلی می‌توانند از تخفیف 20 درصدی برای شرکت در این کلاس‌ها استفاده کنند.

همزمان با ثبت‌نام این دوره و پیش از شروع ترم جدید، جلسات آنلاین مشاوره رایگان توسط انستیتو ملی بازی‌سازی، از ساعت 14 روزهای یکشنبه برگزار می‌شود تا علاقه‌مندانی که از انتخاب دقیق عنوان درسی مطمئن نیستند، از سوی مشاور راهنمایی شوند.

گفتنی است شرکت‌کنندگان در تمامی دروس حتی مبانی بازی‌سازی، موظف به ارائه پروژه درسی هستند. پروژه سطوح پیشرفته، تولید یک بازی به طور فردی یا گروهی خواهد بود.

اعضای فراهمگرا و کارآموزان فعال در شرکت‌های ساختار حمایتی همگرا می‌توانند برای استفاده از تخفیف 40 درصدی با کد تخفیف RVH3 از اینجا برای ثبت‌نام اقدام کنند. سایر علاقه‌مندان به آموزش بازی‌سازی نیز می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام از اینجا پرسش‌های خود را با شماره تلفن 88860923 یا با استفاده از دایرکت اینستاگرام انستیتو ملی بازی‌سازی به نشانی IRANGDI.IR مطرح کنند.