سمپوزیوم بازی‌های جدی 1400 به کار خود پایان داد

روز نخست فینال پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی 1400 با ارائه 6 سخنرانی توسط اساتید معتبر بین‌المللی و ارائه 5 مقاله شفاهی توسط منتخبان بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی، از امروز و باتوجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و مدعوین، به‌صورت نیمه‌حضوری و تنها با حضور نماینده آثار، حامیان و داوران به میزبانی دانشگاه تهران در دانشگاه تهران کار خود را آغاز کرد و در ادامه، روز جمعه 5 آذرماه با برگزاری فینال جشنواره بازی جدی سال و ارائه بازی‌های ۱۰ فینالیست این بخش در مقابل داوران به اتمام می‌رسد.

 این رویداد که امروز برای علاقه‌مندان از بستر «آپارات‌گیم» به‌صورت زنده قابل مشاهد بود، فردا در بخشی و قبل از شروع ارائه بازی‌های بخش جشنواره بازی جدی سال از ساعت 10 تا 13 به ارائه مقالات پوستری سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1400 در فضای دیسکور می‌پردازد.

گفتنی است پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی 1400 از ساعت 16 روز جمعه با برگزاری آیین اختتامیه با حضور ارائه‌دهندگان آثار، نامزدهای هر بخش، داوران و نمایندگان رسانه‌ها با معرفی برندگان و اهداء جوایز در بخش‌های مختلف به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به بازی‌های جدی می‌توانند از اینجا به‌صورت آنلاین در جریان روز دوم این رویداد و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آن قرار بگیرند. ضمن اینکه برنامه کامل برگزاری این رویداد نیز از اینجا قابل‌دسترسی و مشاهد است.

همچنین مقالات پوستری سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌‌های جدی سال 1400 نیز به‌طور آنلاین از طریق فضای دیسکورد قابل مشاهده است.