تخصیص تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به شرکت‌ها و تیم‌های بازی‌ساز عضو مرکز رشد

تعدادی از شرکت‌ها و تیم‌های بازی‌ساز مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور در جلسه ارزیابی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به معرفی فعالیت‌ها، مدل کسب درآمد، نیازمندی‌های توسعه کسب‌وکار خود پرداختند.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این تسهیلات اشتغال‌زایی به دنبال توافق انجام شده میان این دو مجموعه و در قالب طرح توسعه اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با هدف ایجاد اشتغال به ۷ شرکت و تیم بازی‌ساز (2 تیم و 5 شرکت) اختصاص داده می‌شود.

به گفته مهران میرصادقی مجری طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت، این تسهیلات تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان به‌صورت قرض‌الحسنه با تنفس ۴ ماهه و بازپرداخت اقساط ۵۶ ماهه به تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی و واجد شرایط اختصاص داده می‌شود.

بر اساس شرایط اعلام شده تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی دریافت تسهیلات باید به درآمدزایی رسیده باشند و از اعضای مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای باشند تا پس از ارزیابی شرایط میزان تسهیلات تخصیص‌داده شده به آنها مشخص شود.

براین‌اساس نیز جلسه ارزیابی تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز متقاضی این تسهیلات با حضور مهران میرصادقی، مجری طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت و مدیرعامل‌های شرکت‌های نوآوران پارسیان (نوآگیمز)، بانی ارتباط ماهان (بانیکو)، هزاردستان دلفین (تتراپازل)، نوین اندیشه‌پردازان آمولای، بازی‌سازان سپنتا (پیکسلف) و تیم‌های استودیو انگری کیدز و استودیو مربا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد. در این جلسه ارزیابی مدیران عامل تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز ضمن معرفی مجموعه و تعداد همکاران فعال خود، معرفی بازی‌های ساخته شده، توضیح درباره مدل درآمدی به ارائه برنامه‌ریزی و رویکردهایشان جهت توسعه اشتغال کسب‌وکار خود در صورت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت پرداختند.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد تا پس ارزیابی شرایط شرکت‌ها و تیم‌های بازی‌ساز عضو مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای میزان تسهیلات تخصیص‌داده‌شده به آنها به‌منظور توسعه اشتغال آنها اعلام شود.