تمدید زمان شرکت در نخستین جشنواره «بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده»

مهلت شرکت در نخستین جشنواره «بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده» (AR/VR) ایران تا 31 شهریورماه تمدید شد.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این جشنواره که با همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، تمامی بازی‌های ویدئویی که در این زمینه‌ توسعه داده شده‌اند، بدون در نظر گرفتن سال انتشار بازی، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره به‌دنبال امضاء تفاهم‌نامه میان دو مجموعه مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همکاری خانه‌ جهش همراه‌ اول برگزار می‌شود و هر تیمِ بازی‌سازی برای شرکت در این جشنواره باید حداقل 2 عضو و یک بازی AR یا VR داشته باشد.

تاکنون 30 بازی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است؛ بازی‌سازانِ علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد باید لینک بازی خود را از طریق تکمیل فرم ثبت‌نام برای دبیرخانه ارسال کنند.

در صورتی که بازی مورد نظر تاکنون در هیچ‌کدام از مارکت‌ها منتشر نشده، اما شرکت‌ها یا استودیوهای بازی‌سازی قصد ارسال آن برای حضور در این رویداد را دارند، می‌توانند نسخه‌ای از بازی را آپلود کرده و لینک دسترسی را حین ثبت‌نام در سایت رویداد (arvrgame.ir) ارسال کنند.

گفتنی است پس از پایان فرآیند داوری و ارزیابی تمام آثار ارسال شده به رویداد، از 3 بازی ویدئویی برتر واقعیت مجازی یا افزوده که بیشترین امتیاز را از بخش داوری دریافت کرده‌اند با اهدای جوایز نقدی تقدیر می‌شود.

بر اساس این خبر، جایزه این رویداد برای بازی با رتبه اول، مبلغ 70 میلیون تومان، جایزه بازی با رتبه دوم، 50 میلیون تومان و جایزه بازی با رتبه سوم، 30 میلیون تومان است. همچنین 5 جایزه 6 میلیون تومانی نیز برای رتبه‌های چهارم تا هشتم در نظر گرفته شده است.

شرکت‌کنندگان برای هماهنگی جهت ارسال اثر می‌توانند از طریق پست الکترونیک hemayat@ircg.ir اقدام کنند. همچنین شماره تماس 02188310222 داخلی 344 نیز پاسخگوی سوالات شما در این زمینه است.